بخشنامه های وام های بدون ضامن بانک ها با اعتبارسنجی

بانک ملت

بانک ملت


اعلام شرایط اعطای تسهیلات بدون ضامن در بانک ملت
شرایط و نحوه اعطای تسهیلات به شاغلان در سازمان ها و شرکت های معتبر در بانک ملت از سوی معاون مدیرعامل این بانک اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سید ابوطالب دیبایی معاون مدیرعامل بانک ملت در امور اعتباری با اشاره به نامه وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص طرح تسهیلات بدون ضامن اظهار داشت: در مرحله نخست، اعطای تسهیلات به شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران دستگاه های اجرایی، شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت های معتبر بخش خصوصی که حقوق خود را از بانک ملت دریافت می کنند در بستر فرابانک اجرایی می شود.
دیبایی افزود: مشمولان اشاره شده باید دارای رتبه های B  ، A یا C براساس استعلام سامانه اعتبارسنجی باشند.
به گفته معاون مدیرعامل بانک ملت، این تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال بدون ضامن، با نامه کسر از حقوق با مدت بازپرداخت 36 ماه اعطا می شود.
این مقام مسوول در بانک ملت افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید به اینترنت بانک ملت مراجعه و با انتخاب گزینه تسهیلات، بخش تسهیلات فرابانک، نسبت به ثبت درخواست تسهیلات موضوع این طرح اقدام کنند.
دیبایی یادآور شد: امکان اعطای تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال نیز متعاقباً و پس از فراهم شدن مقدمات سامانه ای اجرا خواهد شد.

این تسهیلات به کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی(به شرح جدول ذیل) که حقوق ایشان از طریق بانک ملت پرداخت می شود تعلق می گیرد.
مبلغ تسهیلات مشمولین بند 1 مشمولین بند 2 مشمولین بند 3 سایر شرایط
تا مبلغ 500 میلیون ریال بدون ضامن با نامه کسر از حقوق بدون ضامن با نامه کسر از حقوق یک نفر ضامن معتبر
از 500 تا 000.1 میلیون ریال یک نفر ضامن معتبر


 
بند 1 شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی دولتی (شامل: وزارتخانه ها، سازمان های دولتی، شرکت های دولتی و ...) و نهادهای عمومی غیردولتی و سایر شرکتهای معتبر بخش خصوصی حسب تشخیص بانک که واریز حقوقشان نزد بانك ملت است و دارای رتبه اعتباری A و B و C می باشند.
بند 2 کارکنان سایر شرکت های خصوصی به تشخیص بانک که مشمول بند 1 نبوده و واریز حقوقشان نزد بانك ملت است و دارای رتبه اعتباری A و B می باشند.
بند 3 مشمولین بند 2 که دارای رتبه اعتباری C می باشند.

صرفاً آن دسته از کارمنان شرکت های خصوصی که حقوق ایشان از طریق بانک ملت پرداخت می شود و اسامی ایشان از سوی سازمان متبوع متقاضی مورد تایید قرار گرفته است، مجاز به ثبت درخواست تسهیلات در سامانه می باشند
گواهی کسر از حقوقی/تضمین بازپرداخت اقساط ارائه شده توسط سازمان/نهاد/شرکت ذیربط میب ایست شامل موارد همکاری و فوت نیز باشد.
 
نوع تسهیلات سقف مبلغ تسهیلات
( ریال)
حداکثر تعداد اقساط
(ماه)
نوع وثیقه اطلاعات بیشتر
کارت اعتباری حقوق بگیرملت دولتی / نهاد عمومی غیردولتی 1,000,000,000 36 قرارداد لازم الاجرا این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال به حقوق بگیران با رتبه اعتباری AوBوC بدون ضامن با ارایه گواهی کسر از حقوق با نرخ سود سالیانه ۱۸ % و در قالب کارت اعتباری اعطا می باشد.
حقوق بگیرشرکتهای خصوصی ازبانک ملت بارتبه Aو B 500,000,000 36 قرارداد لازم الاجرا این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به حقوق بگیران با رتبه اعتباری Aو B بدون ضامن با ارایه گواهی کسر از حقوق با نرخ سود سالیانه ۱۸ % و در قالب کارت اعتباری اعطا می باشد.
حقوق بگیر شرکتهای خصوصی ازبانک ملت بارتبه AوBوC 1,000,000,000 36 قرارداد لازم الاجرا این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال به حقوق بگیران با رتبه اعتباری AوBوC با ضامن معتبر با نرخ سود سالیانه ۱۸ % و در قالب کارت اعتباری قابل اعطا می باشد.


مرکز ارتباط ملت با شماره تماس 1556 برای تهران و 02182488 برای سایر شهرها آماده ارائه هر گونه توضیح بیشتر و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادهای شما پیرامون تسهیلات فرابانک می باشد.


جهت دانلود فایل بخشنامه دریافت تسهیلات بدون ضامن با اعتبار سنجی کلیک نمایید

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
1400/12/18 چهارشنبه
logo

کردیت اسکورینگ
مرجع تخصصی مفاهیم گزارش های اعتبارسنجی

      creditscoring linkedin  creditscoring twitter  creditscoring
1400/12/18 چهارشنبه
2020© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت سیگما  میباشد.